Framme!

Nu har jag nästan varit här i ett dygn, och det är så jobbigt med jetlag! Helt sjukt, jag sov på natten och några timmar på dagen också haha! Alla tre flighter gick bra, det sista till Michigan var någon timme försenat men det gick bra det också, när jag kom fram stod Kori (värdmamma), Katie och Emily (värdsystrar) med en skylt där det stod "Välkommen till America Julia"! Vi tog min väska och åkte sen till deras hus, dom visade mig runt lite snabbt och efter det gav jag dom deras presenter. Dom tyckte Ahlgrens Bilarna var jättegoda! Igår åkte vi in till staden Cadillac och fixade nytt sim-kort till min iPhone, så nu kommer jag inte använda mitt svenska nummer för ens jag kommer tillbaka till Sverige. Sedan har vi hunnit till skolan också och fått schema på vilka classes det finns, så dom ska jag välja ut imorgon. Idag hade både Emily och Katie Cross Country Training så jag följde med för att kolla, dom är med i olika "lag" så dom tränar inte med varandra för dom är inte lika gamla. Men imorgon ska vi gå till rektorn och skriva in mig på Cross Country practise så jag kommer börja med det redan imorgon! Och då kommer jag vara i samma lag som Katie så vi kommer träna tillsammans så det är bra!
Det var en kort sammanfattning av vad som har hänt hittills, skriver mera imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback