Mexican food

Igår kväll åkte jag, Kori och hennes kompis till en Mexikansk restaurang i Cadillac, sjukt god mat! Efter det åkte vi till och kollade på bio igen, denna gång blev det Fright Night. Typ en vampyrfilm med en vampyr som gick runt och dödade folk, som vampyrfimler brukar vara. Men den var ganska bra ändå, mysigt med bio iaf! En biobiljett här kostar knappt 7 dollar, vilket är ungefär 45 svenska kronor! Helt sjukt att det är en tredjedel av priset i Sverige!

Idag var iaf Katie och Emily hos sin farmor och farfar så jag och Kori tog bilen på Route 66 till Torch Lake, en ganska stor sjö här i Michigan med klar ljusblått vatten, såg nästan lite ut som i Medelhavet. Låg jättemycket fina hus runt sjön också, den är röstad top 10 finaste sjö i USA eller nått sånt, jag förstår varför! Efter det fortsatte vi till Traverse City och åkte runt och hon visade mig runt bland affärerna, super mysig stad! Vi ska dit nästa helg igen och köpa saker som behövs inför skolan, och lite shopping!



Torch lake, dock inte taget med min kamera. Fick inte med mig den idag tyvärr..

Kori kollar på säsong 2 av gossip girl så vi kollade fyra avsnitt idag, så jag kollar om allt nu, hehe! Gör inte mig någonting! Och sen har jag börjat kollat på Vampire Diaries också... Har kollat fem avsnitt nu, its so addicting!

Kommentarer
Frida

Och vem är det som har sagt att vampire diaries är bra när NÅGON inte lyssnade?! haha :D

POSTAT 2011-09-01 KLOCKAN 14:16:39
BLOGG: http://www.fridasaarela.spotlife.se
Julia

Haha, jag vet du har så rätt! Skulle ha lyssnat på dig då! :D

POSTAT 2011-09-02 KLOCKAN 05:35:20
BLOGG: http://juliajordeby.blogg.se/
Frida

du ska alltid lyssna på mig kära vän! ;) <3

POSTAT 2011-09-02 KLOCKAN 14:09:00
BLOGG: http://www.fridasaarela.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback