Michigan

I torsdags ringde Hanna från STS och sa att jag hade fått min efterlängtade placering i USA! Jag har en hostmum som heter Kori, och tvåvärd systrar, Emily och Katie. Dom bor i en liten stad som heter McBain i Michigan, kommer även att gå på McBain High School som börjar 7 september!!

Jag ringde hem till Kori igårkväll, först var det inget svar så jag provade ringa en timme senare och då svarade hon! Åh hon lät jättegullig och tyckte det var jätteroligt att jag skulle komma på tisdag! Hon frågade vad jag hade för favoritfärger, dom höll på att göra iordning mitt rum, sååå snälla. Jag pratade med Emily och Katie också, dom verkade supersöta dom med! Can't wait to meet them!

Tidsskillnaden där borta är -6 timmar!

Googel earth är bland det bästa som finns, så därför tänkte jag visa vart jag kommer att bo för er som är sugna på att se! Jag har ringat in där jag bor och sedan zoomat in mer och mer










Kommentarer
Ewelina

Åh va nice med Michigan :) jag ska till en liten by som vetet vermontville :) åker dit på fredag (eller ska till ny i 3dagar först, så åker jag dit) :) Sjukt modigt av dig att ringa!!

POSTAT 2011-08-22 KLOCKAN 13:16:18
BLOGG: http://evertsusa.blogg.se/
MATHILDA

Hej! Jag bor i en liten stad utanför Detroit. Brighton heter den! Michigan är en super mysig stad! :D

POSTAT 2011-08-22 KLOCKAN 18:24:52
BLOGG: http://meliasson.blogg.se/
Mathilda

Jag mena stst! :P haha

POSTAT 2011-08-22 KLOCKAN 18:28:16
BLOGG: http://meliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback