Movies and Irene

Just nu sitter jag på min första gula skolbuss! Dock inte till skolan, utan till en Cross Country tävling som Katie ska vara med i. Jag ska inte vara med och tävla än, jag kommer inte vilja det på ett tag heller! Känner verkligen att jag inte har tränat på hela sommaren haha... Har träningsverk på alla tänkbara ställen i mina ben!

Igår var det 26 grader här, kommer nog ligga runt samma temperatur idag också så det är skönt.

Igår var jag Emily, och Katie i Cadillac hela dagen, kollade i affärer och på eftermiddagen kollade vi på Raise of the planet of the apes, jag hade inte värre höga förväntningar men det var ganska bra ändå. James Franco var ju med och bara det gjorde ju det hela mycket bättre!

Ang. Stormen, Irene, som har dragit in över USAs östkust så är den inte nära oss så vi i Michigan kommer inte känna av det någonting. Hoppas att det går bra för alla er som är där nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback