School schedule

Idag sov jag till 10.30, somnade runt 23 igår kväll så det var riktigt skönt. Kokade två ägg imorse, var inte jättesugen på att käka typ två grillade rostmackor med hamburger ost stekta i smör..! Sen idag köpte jag juice  idag också, det är ett måste! Allt känns så mycket fettigare här än hemma, men vi ska åka till Cadillac to do some grocery shopping! Då kunde jag säga vad jag ville ha till frukost och mat och så, så det blir nog bra! Jag saknar redan den svenska maten lite haha!

Jag tänkte visa skylten Katie hade gjort när jag kom i tisdags, men det funkar inte riktigt att ladda upp bilder än... Vet inte varför men ska försöka ordna det!

Senare i eftermiddag har jag min första Cross Country practise, tror att den är runt 4 pm! I förmiddags gick jag och Katie till skolan för att välja mina klasser, är ganska så nöjd, haha mamma du kommer skratta när du ser att jag har tagit Spanish 1 haha…. Det fanns inget annat jag ville ta den perioden så jag var tvungen! Eller den verkade lättast av dom som fanns att välja mellan, och allt är helt basic så jag hoppas att det går bra, plus att man kommer nog känna igen lite från franskan och italienskan.. i hope!! Ska lägga in en bild sen på mitt schema, men jag kanske ska byta en klass till en till mattekurs, beroende på om någon hoppar av någon klass. Just nu har jag och Katie en klass tillsammans, Pottery haha… ganska oseriös men hon sa att den var ganska enkel och hade inte så mycket läxor så det blir bra!


Kommentarer
Sanna

Du kommer att briljera på spanskan:-)

POSTAT 2011-08-26 KLOCKAN 05:30:15
Anonym

Vad är "Cross Country"? Löpning?

POSTAT 2011-08-26 KLOCKAN 07:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback