Sista inlägget i sverige

Hatar att säga hejdå, det värsta jag någonsin gjort. Men snart är jag i USA vilket kommer bli så bra! Imorgon 7.10 går planet så runt 4.40 beger sig familjen till Arlanda! Vi flyger först till London Heathrow, sedan vidare till Chicago. Efter 4 timmars väntan på Chicago åker jag vidare till Michigan! Där står min hostfamily och tar emot mig! Borde vara framme 8.30 pm lokal tid, alltså 2.30 am svensk tid. Lagom jetlag jag kommer ha! Så nästa gång jag bloggar är ifrån Michigan!

Kommentarer
Alma

OMG!!! kan inte riktigt fatta att du åker!! Du kommer ha det SÅ himla bra!! Herregud vad roligt! Wiieee :D

POSTAT 2011-08-23 KLOCKAN 01:09:13
BLOGG: http://alittlebit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback