Fridayyy

Sitter hemma hos Raquel just nu, har träningsverk från roller skating igår haha... Hur illa är det!? Man kunde välja mellan vanliga inlines eller sånna med fyra hjul på, ni vet sånna som dom åker omkring med i filmerna. Jag valde inlines, det enkla alternativet. Tur var väl det, jag kände mig som bambi på is (Erik, Amanda, Cissa och Frida vet ju vilken talang jag är på skridskor haha, fick ju på något mirakulöst sätt MVG så lite talang måste jag väl ha!? Hehe..). Raquel's familj kände han som ägde stället så dom sa till han att jag fyllde år i torsdags, så han ropar ut i högtalarna att alla ska åka till sidan. Sen ropar dom ut mitt namn och säger att jag ska åka in till mitten... Själv!! Herregud va pinsamt det var, sen satte dom på 'happy birthday' så där fick jag stå i mitten medan alla sjöng. Usch!! Fattar ni om jag hade ramlat då, vet inte vad jag skulle gjort! Jaja vi hade kul iaf, nu ska vi kolla film, TTYL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback