GOD JUL FOLKS

Har varit hemma hela dagen idag, pratat med familjen i telefon och fått bilder mailat till mig hemma från Sverige från idag! Väntar nu på att Kori ska komma hem fran jobbet, då ska vi öppna julklapparna och mysa framför granen!

Var själv hemma idag så jag stängde in katterna i källaren, DOM AR SA HIMLA IRRITERANDE. Can't stand them. Så jag stängde in dom där, satte på hög volym på tvn så jag slapp höra dom gnälla mohaha. Ska nog slappa ut dom snart innan alla kommer hem hehe...

Jag kommer btw få en webcam i julklapp ikväll, haha så imorgon blir det skype hela dagen! Så dom som vill skypa, hör av er!

GOD JUL till alla er där hemma, hoppas ni hade en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback