No school today!

Jag visste att skolan skulle bli ganska slapp igår eftersom de flesta seniors på skolan är med i NHS (National Honor Society) och den gruppen hade åkt iväg till Chicago över helgen så det var inte många av oss kvar. Jag hade first hour med Kaytlin så vi bestämde oss för att fråga om vi kunde dra hem istället och det var lugnt så vi, två tjejer och en till kille bestämde oss för att ta bilen till Cadillac för att se på lunch bion, vi var helt själva i salongen. Vi hade tänkt att se Breaking Dawn men det ville inte han som var med så det ända som fanns att välja på var Puss in Boots... Okej tänkte jag visst det verkar ju liiite små rolig men det var den verkligen inte, it was a really dumb movie. Jaja det var roligt iaf att åka iväg och göra något annat än att gå i skolan, efter det åkte vi iväg till Walmart och sprang omkring där. Om man inte vet vad man ska göra kan man alltid åka till Walmart och hitta på något haha.

Igår när jag vaknade upp var det helt vitt ute på marken, det var lite kyligt men senare på dagen låg det runt 8 grader, temperaturen här skiftar hela tiden. En dag är det freezing utomhus och nästa dag är det 10 plus grader. Så idag väntar Travers City och shopping!! Jag måste köpa vinter jacka och vinter skor så jag kan överleva vintern här borta.

Juste jag fick ett present av min mormor och morfar igår i posten, lycklig tjej! Jag är super exited for my birthday next week!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback