Visum...

Herregud, vad komplicerat det ska var att fixa sig ett visum då! Fick idag hem ett kuvert med papper från STS om visum, jag och mamma satte oss ner idag vid datorn för att fylla i massor med frågor och sånt på internet, självklart loggade sidan ut sig ett x antal gånger också så att det hela blev mycket roligare.. Dom undrade bla. om jag hade kunskaper om vapen och bomber, om jag åkte till USA för att tjäna pengar genom prostitution eller om jag hade deltagit i ett folkmord. Undrar om någon ens är så dum att kryssa i JA på dom frågorna.. I alla fall så kom vi en bit men gav upp efter en stund, vi tar nya tag imorgon!
Känner att jag samanlagt den här veckan har fått frågan Vet du vart du ska i USA nu då? från minst 20 pers, dryygt att inte få placering.

Tumblr_lcksp0gbao1qeflmzo1_500_large
Underbara Palermo

Kommentarer
Marcus

länka?

POSTAT 2011-06-11 KLOCKAN 19:13:56
BLOGG: http://marcusintheusa.blogg.se/
Julia

SV; Visst, jag länkar dig nu! :)

POSTAT 2011-06-13 KLOCKAN 02:22:06
TUVAALICIA

haha jaa det där visumet är allt dryyyyygt!! Blev faktiskt klar med själva nätansökan idag! SKÖNT.



åh, då är vi två ! Har inte heller fått familj D: D:

POSTAT 2011-06-14 KLOCKAN 20:48:06
BLOGG: http://tuvaalicia.blogg.se/
Julia

Jaaa det är så skönt att vara klar med visumansökan, äntligen! :D

Haha, det känns som om det bara är en själv som inte fått placering, känns som om alla andra har fått det! :(

POSTAT 2011-06-14 KLOCKAN 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback