Ang. placering i USA

När jag berättar för folk om att jag ska åka iväg så är den första frågan ALLTID:
Vart i USA kommer du att bo?

Som jag sa i förra inlägget så har jag inte fått någon värdfamilj än så jag väntar fortfarande på min placering. Man kan få reda på sin placering så sent som en vecka innan man åker iväg, jag hoppas verkligen inte jag behöver vänta så länge... Det skulle vara så skönt att få reda på det någon gång här på vårkanten så man kan förbereda sig lite, liksom veta om man ska packa vinterjackan eller bikinin. Jag skulle föredra bikinin i detta fall, såklart.

Och nej, jag har inte gjort något delstatsval! I början ville jag köra på delstatsval och skulle isåfall valt California, South Carolina och något mer. Längre än så kom jag aldrig innan jag bestämmde mig för att strunta i det helt och hållet och bara bli placerad vart som helst. Jag kännde väl att det skulle ta längre tid att få familj annars och bara jag kommer i en bra familj så är jag nöjd!

Det känns ju nästan som att sannolikheten att komma till Californien är lika med noll eftersom den största delen av alla utbytesstudenter vill åka dit. Men å andra sidan så är det ju faktist värdfamiljerna som väljer dig så man kan ju alltid hålla tummarna att det är någon familj i väst som vill ta emot mig! Eller varför inte ostkusten? Det verkar vara så himla fint!

Jag skulle jätte gärna hamna i en storstad, äälskar storstäder! Det skulle vara grymt att känna på lite inför framtiden hur det är att bo så. Och som tur är finns det ganska många storstäder i USA så man kan ju inte mer än hoppas!

 


Kommentarer
Carro :)

Sv; Visst, lägger till dig nu :D

POSTAT 2011-03-05 KLOCKAN 15:06:07
BLOGG: http://carlooos.blogg.se/
Emma

ja jag länkar på en gång :)

POSTAT 2011-03-05 KLOCKAN 16:42:53
BLOGG: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Madde

Hahahah, sååå sant! Varenda jävla människa frågar det, och ibland frågar samma person det flera gånger xd Man baah; Neeeeej, jag vet inteeee! XD

Och ja, vi kan länka till varandra :D lägger till dig nu ;D

POSTAT 2011-03-06 KLOCKAN 21:37:32
BLOGG: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback