Snart åker vi!

I söndags var min pappa på informationsmöte i Sthlm, då tog han med sig STS ryggsäck och t-shirt till mig som vi måste ha på oss när vi ska flyga till USA, kan vara den fulaste färgkombinationen jag sett på länge! Plus att det bara fanns storlek L kvar, jag kan nästan ha den som en klänning. Vi kommer se ut som vilsna turister på flygplatsen haha! Men jag förstår varför dom vill att vi ska ha på oss dom så de lätt kan se och och att ingen tappar bort sig.. Fast jag kommer ändå skratta när jag ser att dom andra ser identiska ut! Kunde dom inte iaf tagit en annan färg på tröjan, typ marinblå eller något liknande.. Den ill gula färgen på ryggsäcken kan jag förstå, det är ju STS färger, har redan en exakt likadan som man fick på Malta. Men jag tror faktist jag har slängt den, tack gode gud!

Här får ni se hur min reseoutfit kommer att se ut... Tada!!




Kommentarer
Beatrice

Hejhej!

Kan jag möjligtvis få stå med i din länklista mot att jag länkar till dig? :)

POSTAT 2011-06-03 KLOCKAN 22:33:44
BLOGG: http://exchangestudeent.blogspot.com
Julia

SV; Hej! Visst, jag lankar dig direkt! :)

POSTAT 2011-06-04 KLOCKAN 13:28:34
BLOGG: http://julia.jordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback