Ellen Degeneres

Hunting i helgen var helt okej, förutom att vi gick upp 5.00... På en ledig dag! Vi var inte mitt ute i skogen utan satt uppe i Katie's grandpas deer blind vilket nästan ser ut som en trädkoja högt uppe som man kan vara i medan man jagar haha, den var uppvärmd så jag slapp frysa! Direkt när vi kom dit satte vi oss på golvet och somnade om haha, vi satt där och spelade kort i två timmar. Käkade godis och pop trads, sen tog jag och Katie fyrhjulingen hem igen, kändes som om vi var nöjda för dagen. Inte riktigt lika kul kanske när man inte får skjuta själv så det blev lite boring i slutet.

Idag när jag vaknade var det helt vitt ute på marken, och SVIN kallt ute, nu kommer vintern! På Current Events lektionen så frågade jag hur kallt det blir här på vintern, dom sa runt -20 F, om man har tur! Det kan bli upp emot -30 F, och ibland är det så kallt så att det inte ens kan snöa, kul! Så därför kände jag att jag kommer att behöva min älskade Boomerangjacka och kanske också mina Uggs så jag kan hålla mig varm, hoppas mamma och pappa skulle kunna skicka dom?!

I skolan idag var det Thanksgiving Dinner till lunch, dom hade det en vecka innan själva Thanksgiving för att man inte ska behöva äta samma flera dagar i rad! Vi fick turkey, stuffing, mashed potatoes, cranberry sauce och andra grejer jag inte kommer ihåg. Och så får vi ju inte glömma vår chocolate milk!

Just nu sitter jag i soffan och bloggar från iPhonen och kollar Ellen Degeneres Show, gör det varje dag efter skolan! Den 29 november är det Victoria's Fashion Show 2011, can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback