I love my hostfamily

Sitter och myser i soffan framför tvn, sitter och kollar på ett football game. Vad händer med mig haha, trodde inte jag skule vara så intresserad av det men det är faktiskt riktigt roligt att kolla på, och det blir ännu roligare nu när man börjar få ordning på alla regler. Säsongen för vår skolas football lag slutade idag, så nästa vecka börjar alla basket tryouts! Basket är ännu större på våran skola så jag ser verkligen fram emot när säsongen kommer igång med alla matcher!

Vädret har varit superfint idag, skinande sol och inte allt för kallt som det har varit den senaste veckan. Just nu är jag hemma själv, min värdmamma kommer hem snart så vi får se vad vi ska hitta på. Känner bara för att slappa ikväll och inte göra någonting, kolla film och käka god mat. Igår kollade jag på Horrible Bosses, OMG det var den roligaste filmen jag har sett sen The Hangover! Klockren helt enkelt.

Har sagt det förut men säger det igen, jag är sååå tacksam för att jag blev placerad här i just min värdfamilj. Jag har hört hur många som helst som har fått byta familj, inte trivs eller inte kommer överens med sin familj. Jag har ingen speciell curfew, bara jag smsar min hostmum om vart jag är och med vilka så är allt lugnt vilket jag tycker är skönt. Kan inte ens tänka mig hur det skulle vara om jag hamnat i en annan familj som jag inte skulle ha kommit överens med alls. Så att få en värdfamilj sent (fick reda på att jag skulle åka den 20 Augusti) behöver inte betyda att det bara är dom dåliga kvar!!

Slänger in några bilder på delar av vad jag shoppade i Chicago!



Ett par mjukisbyxor, hotpants, t-shirt och en blus från Hollister. Underkläder från Victoria's Seret och två nagellack från favorit märket Revlon.



En tröja som jag köpte från Forever 21, hur skön som helst så den är perfekt nu inför vintern. Sen ser ni en liten del av min garderob också på bilden.

Kommentarer
Alma

Oj såg nu att du lagt upp shoppingen! :)

POSTAT 2011-11-06 KLOCKAN 17:12:53
BLOGG: http://alittlebit.webblogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback