I'm going to Chicago!

För två dagar sen frågade en lärare på skolan mig om jag ville följa med dom andra svenska studenterna till Chicago imorgon, kan man ens tacka nej till ett sånt erbjudande!? Vi åker vid åtta tiden imorgon och kommer hem på fredag mitt på dagen, tror det tar ca fem timmar att köra dit så det är inte allt för långt! Jag är så himla taggad på att äntligen få komma till Chicago då jag bara har varit på deras flygplats, så då kommer jag kunna bocka av två delstater till, Indiana och Illinois!

Jag har börjat samla på courters, det finns 50 olika varianter med olika motiv på, en för varje delstat i USA. Började igår så hittills har jag 6 olika, hittade precis Kansas i botten av min väska! Måste köpa något som man kan samla alla mynten i, Katie sa att man kunde köpa något på posten så ska leta efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback