It's snowing!

Vaknade upp runt 10 idag och satte mig och kollade på I Am Legend med resten av the family, kom hem sent igår. Vi var hos en kille med runt 20 andra seniors för att ha en avskedsfest för svenskarna som åker hem imorgon! Kommer sakna dom! Spelade wii, några badade i jacuzzin och vi hade riktigt roligt!

Första snön kom idag när vi satt och kollade på filmen! Kändes mysig och man fick nästan lite julstämning, fast det var inte så mycket snö som kom så det var inget som stannade på marken, men ändå!

I veckan fick jag hem mina senior kläder, hoodtröja, mjukisbyxor och t-shirt! Våra cap and gown kommer vi inte få hem för ens graduation så kan inte visa den än! Lägger ut lite random bilder jag hade på iPaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback