Fråga

Fick en fråga från en tjej för någon dag sen som skulle till USA med STS nästa läsår och undrade om jag var nöjd med mitt val av organisation, tänkte jag skulle svara på det lite snabbt! Jag kommer ihåg när jag låg på mitt rum och bläddrade igenom High School katalogerna som jag hade beställt hem, det var nästan exakt ett år sen nu! Hade kataloger från STS, EF och Explorious. Jag valde bort EF till att börja med, gick lite på känslan när jag valde bort dom. Känndes bara som att STS och Explorious var bättre på något sätt genom att ha läst igenom deras kataloger. Till slut bestämde jag mig för STS, berodde lite på att jag hade åkt till Malta på språkresa med dom den sommaren och jag var riktigt nöjd med den resan! Hittills har jag varit nöjd med STS, dom svarar oftast snabbt på mail och det är bara att ringa om man undrar något. Jag tror du kommer bli nöjd över att åka med STS, du kommer få det så himla roligt här i USA, I promise you!! Och om du har möjlighet så åk på förberedelselägret STS annordnar i Maj (vet iof inte om dom har det i Finland..), det var riktigt roligt att träffa massor med andra studenter som skulle göra exakt samma sak som du. Jag har fortfarande kontakt med många av dom nu här i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback