Grand Rapids and Haunted Houses

I veckan berättade Kori att vi skulle åka till ett par ställen på lördagen, men hon berättade inte vart vilket är sjukt irriterande haha, jag som alltid är så nyfiken! I alla fall så på lördagen så åkte vi i någon timme tills vi kom fram till en gigantisk farm där dom sålde allt möjligt, ungefär som man kan se på film där dom har pumpor överallt, och jag menar verkligen överallt då! Eftersom Halloween närmar sig (egentligen inte, men för amerikanerna så måste man börja i god tid lol!) så finns det massor olika affärer och barns som säljer pumpor och annat som har med Halloween och göra! På det stället vi var på hade dom även en gigantisk äppelodling där dom sålde cider, dounuts, fudge och massor med olika äppelkakor i olika slag.


Unefär såhär såg det väl ut, glömde kameran i bilen så det blev bild från google istället!

Efter det åkte vi vidare till Grand Rapids, weho har alltid velat checka in det stället. Vi åket på en shopping spree i några timmar, fick med mig en Ralph Lauren tröja (200 spänn, lovely!!), en vit blus, smink och tre stora flaskor Pelligrino som jag hittade på Target! Inne på Target letade jag efter Missonis kollektion men allt var nästan slut, sån otur jag som ville ha en assnygg tröja där ifrån..!

Till lunch/middag käkade vi på en Asiatisk restaurang, och gissa vad dom hade där?! SUSHIIII!! Underbart. Inte lika god som Sommaros sushi men ändå, det är sushi så jag var mycket glad och belåten efter lol.

På vägen hem svängde vi förbi ett ställe utanför Greenville där dom hade ett Haunted Barn, ja ni hör bara på namnet, jag visste att jag skulle dö om jag gick in där. 8 dollar per person kostade det och ingen av oss trodde att det skulle vara något speciellt eller egentligen värt pengarna, men vi provade ändå. O M G, det var bland det värsta jag någonsin gjort hahaha! Man gick in i en ganska stor barn och blä det var kolsvart med människor där inne som skrämdes och skrek saker åt oss. No kidding, jag skrek som en liten unge, kommer inte ha någon röst imorgon. Man gick runt där inne och kom sedan ut till ett cornfield där det var helt omöjligt att hitta runt medan clowner och äckliga småungar sprang runt och skrämdes. Okej det var asläskigt men så galet roligt också, sjukt roligt att ha gjort det. Det kommer att finnas massor med sånna här saker runt Halloween nu så vem vet, kanske åker vi till något liknande snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback