Northern Lights


Okej tänkte att jag skulle gå igenom dom senaste dagarna, inte för att det har hänt något major men ändå :)

Tisdags - skolan gick grymt fort, regnade så vi sprang inomhus. Jag och Raquel började på vårt project i web design där vi måste göra en video om diversity, inte jätteroligt men ganska enkelt så det blir nog bra. På kvällen när vi precis hade gått och lagt oss ropade Kori på oss att komma ut på altanen, norrsken över hela himlen! Hade aldrig sett det för men det var hur fint som helst!

Onsdags - inget regn så det blev 5 km utomhus på träningen, det kändes i låren dagen efter, men vad gör man inte för att komma i form till regionals i helgen hehe... På kvällen drog jag och Katie till skollagets Volleyboll game på skolan. Det var ett Pink game mot NMC, en match som dom har samlat in pengar till bröstcancer och alla pengar som kom in via inträde gick dit. Dom spelade i rosa matchtröjor och nästan alla i publiken hade rosa kläder på sig, vi med såklart!

Torsdag - Lunchen idag var nasty , typ friterade french toast som man skulle doppa i syrup.. Euuw, käkade inte mycket av det. Hade History test, det var svååårt. Hoppas jag klarade det någorlunda bra, var ju ändå vara A, B, C, D alternativ så man har ju iaf 25% chans att svara rätt. Hade våran sista Cross Country träning idag, lite sorgligt faktisk! Kommer sakna det något grymt nu efter regionals.. :( Alla roliga tävlingar och bussfärder hem med alla! Ikväll var det choir concert på skolan och eftersom Katie är med i Sound Sources så åkte hela värdfamiljen och kollade, lite lagom kvällsunderhållning. Nu måste jag plugga inför mitt Algebra 2 test imorgon..

En bild från ett football game för veckor sen, längst ner till vänster är Maria från Brasilien och bredvid henne hennes värdsyster. Längst till vänster Raquel från Spanien, jag, Katie och Katlyn!


Kommentarer
Lottie

Hej vännen! Vilken kanonfamilj du verkar ha hamnat i! Njut av det här året! Det kommer aldrig tillbaka! Vi höres! Kram Lottie

POSTAT 2011-10-28 KLOCKAN 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback