Tuesday

Regnigt vader idag, usch kanner inte riktigt for att trana utomhus idag.. Ska overtala coach att springa inomhus istallet! Sitter pa web design just nu, kollar runt bland bloggar och andra svenska nyheter.

I fredags kom det tva svenska studenter till var skola som ska stanna har i tre veckor! En tjej och en kille fran norrland, och om jag ska vara arlig fattade jag inte ens allt dom sa nar vi pratade svenska hehe..! Men det kandes bra iaf att snacka svenska igen, sjukt ovanligt och man tappar orden hela tiden men kul var det!

Om en vecka ar det Halloween sa pa fredag efter skolan ska jag och ett gang andra tjejer aka in till Cadillac for att kopa vara halloween costumes till en fest pa mandag och kaka kina buffe! Det kanske blir bio ocksa pa det ocksa, jag vill se Abduction med Taylooor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback