Fråga

Fick en fråga av en tjej om skolmaten så tänkte jag kunde svara på den i ett inlägg, för har hört att det är andra som har undrat lite om det också!



Alltså, man betalar .40 $ per lunch, då får man ALLT som står på menyn för dagen. Inklusive såser och ibland grönsaker och även ost (såklart!). Som idag fick vi mashed potatoes med någon skum kyckling sås till, då är det bara att säga om man bara vill ha en av sakerna eller båda. Sen fick vi godis idag med till lunchen, muma haha. Men om man har betalat för sin lunch kan man lika gärna ta allting man får och sen bara äta en del av det, eftersom jag inte vet vad alltid är än så tänkte jag prova allt först. Tycker fortfarande det är dåligt att dom inte har vatten till lunchen, dricker chokladmjölk varje dag vilket iknte är så bra...! Ska nog börja ta med mig vatten istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback