GAYLORD

Första gången jag såg att det fanns en stad som hette GAYLORD var när jag sökte efter McBain på Google Earth, trodde att jag hade sett fel. Men nejdå, staden Gaylord ligger mindre än en timme från där jag bor! Jag måste dit, haha jag menar undrar hur gaylord folk ser ut?! Fattar ni hur det skulle vara om jag hade fått en värdfamilj i Gaylord... "Vilken skola går du på Julia?" "Jo... eh, jag går på Gaylord High School..."
Gaylord har även sitt eget Cross Country team som vi möter nästan varje tävlig, jag skulle inte vilja ha en skoluniform med det namnet på... Tydligen uttalas det annorlunda här för när jag såg Gaylord på the weather forecast skrattade jag och ingen i min hostfamily fattade varför. Dom hade aldrig tänkt på det förut!

Här är iallafall en bild på mig framför Gaylord High Schools egna gula skolbuss som Kori tog på mig för några dagar sen, jag var tvungen!


Kommentarer
Anonym

Bwahhaahahhahahaha!! xD

POSTAT 2011-09-04 KLOCKAN 12:09:04
Sofie

Ok, nu har jag hittat hit!



Hur kan de ha missat GAY-LORD??? Helt ofattbart! Å oslagbart!

POSTAT 2011-09-09 KLOCKAN 03:16:59
emma

hahahahahah ja dööör :D den där bilden måste jag få sen!

POSTAT 2011-09-28 KLOCKAN 23:31:50
BLOGG: http://emmaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback