Godmorgon Sverige

Klockan börjar närma sig 12, dax att krypa till sängs. Det var riktigt god mat idag i skolan, och god brownie. Då mådde man fint efter!

Imorgon väntar foto inför yearbook så det gäller att inte försova sig igen som det råkade bli imorse, min säng är så skön. Sen träning efter skolan som vanligt (ska även prata med syon inför en ev. kommande Chicago resa om några månader..!) och på lördag åker vi till Frankenmout där det finns ett stort outlett mall, shoppingshoppingshopping, och sen vidare till Bronners där vi ska cecka in World's Largest Christmas Store! Jag kommer vara som ett barn på julafton lol, ääälskar julen. Även fast det är tre månader kvar så är det inte jätte långt tid..!

Okej ska lugna mig lite med julen och se fram emot Halloween istället, det är dom redan igång med för fullt här i affärerna. Halloween kostymer, candy och dekorationer i mängder. Undrar vad man ska klä ut sig till? För det kan man väl gör även fast man inte är liten? Trick or treat är ett måste!

Kom på att jag inte har lagt upp bilden på skylten som mötte mig på Traverse City Airport som Katie hade gjort, kommer ihåg att jag inte var ett dugg nervös när jag gick av planet för att träffa min värdfamilj (vilket jag däremot var när jag gick på planet, undrade vad jag hade gett mig in på?!). Dom var hur gulliga som helst som hade gjort en skylt, det var precis som jag hade föreställt mig att det skulle vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback