Labor Day shopping!

Hela denna helg har det varit Labor Day Weekend, vet inte riktigt vad det är man firar eller så men alla affärer har rea på nästan allting så det gillar vi! Jag, Kori, Katie och Emily åkte till Traverse City Mall och shoppade kläder och stuff for school, inte för att jag hittade så mycket skolgrejer mest kläder och såna saker som är roliga att shoppa!

Vid 4 tiden gick vi på bio, vi såg The Help. Riktigt bra film som jag kan rekomendera!

Bild på lite av shoppingen igår...



Marinblå T-shirt och mjukisbyxor från Aéropstale, vit t-shirt från Hollister (nya favoritaffären), underkläder från Victoria Secret (typ ta 7 st för 25 $) och en bodylotion, Adele 19 och Adele 21, sen köpte jag en svart kofta från LC Lauren Conrad Collection och  lite skolgrejer såklart!



Jättesnygga bilder på mig, Katie och Emily som vi tog igår in the mall hahah...

Kommentarer
Julia

Hej! Fina bilder på er,du verkar trivas bra de är roligt.Jag har ingen att spela generationsgolfen med i år.Hälsn morfar.

POSTAT 2011-09-06 KLOCKAN 16:40:48
Julia

Hej morfar! Kul att höra från dig, vi får ta generationsgolfen nästa år! Pussar och kramar

POSTAT 2011-09-10 KLOCKAN 01:00:15
BLOGG: http://juliajordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback