Practice

90 F visade termometern idag, vilket är ungefär 32 grader C. Vi satte ute en stund in the backyard, men det är synd att dom inte har någon pool, för vi pallade inte med värmen så vi gick istället och kollade klart säsong ett av Vampire Diaries, hehe!

Igår på Cross Country träningen sprang vi 5 miles (8 km)!! Herregud, sjukt trött jag var efter det. Sen idag sprang vi bara massor med intervaller och sprinter, jobbigt det med. Men vi fick glass efter från coach, hihi så det var det värt! Sen innan vi gick kom han med den goda nyheten att vi ska springa 5 miles imorgon igen, imorgon 8 am börjar vi. Underbar start på morgonen...! Sen är det Laybor Day Weekend lör-sön så då är det ingen träning eller tävling, så då ska vi springa själva. Vi springer iof aldrig på söndagar eftersom då är det bara kyrkan som gäller! Nej, man kan inte gå i kyrkan på morgonen och sedan ha en tävlig eller träning på kvällen, på söndagar händer det ingenting annat än sånt som har med kyrkan att göra, typ. Vilket betyder slappdag för mig, weey!

Igår skypade jag för första gången med pappa, det var jätteroligt att höra hur dom hade det och se dom igen! I helgen ska jag skypa med mamma och Johan också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback