Det är en dolphin!

Kände att det fick bli en Playa rubrik idag, man blir på så bra humör av det!

Ny vecka med nya saker som händer hela tiden, idag hade vi ett meet efter skolan i Mesick. Gick riktigt bra! På lördag har vi ett till meet med våra top 7 runners, bussen går 6.30 am från skolan... På en lördag liksom?! Det tar två timmar att åka dit så jag ska ta med min kudde och sova lite.. Och kolla Sol, fest och oroliga föräldrar på iPhonen haha, det programmet är bara för roligt!!

En sak jag gillar här är att den dagen ett skol lag har en match eller tävling har man på sig sina lag tröjor eller bara dressing up. Det ger det hela mer high school spirit, vi borde också ha skol lag hemma i Sverige. Det är så mycket bättre och roligare än att inte ha något alls efter skolan. Allt blir mer gemensamt, och träningen du får! Bye bye gymkort! Och alla som säger att amerikanska ungdomar är feta (vilket jag gjorde innan jag kom hit) tror inte det va, dom tränar bra mycket mer här än hemma! Just saying, lol!

Imorgon har jag World history test, på torsdag har jag Spanish test och ett Algebra test på friday! Jaa vad roligt med homework!



Frankenmouts marknad vi spanade in förra helgen, paradiset för alla ring lovers.



Sugar High's cupcakes var i en klass för sig.





Tog en stund att ta sig igenom denna affär utan att köpa något!



Headbaaands!



Watermelon fudge, sjukt god.



Popcorn i alla möjliga smaker, jag var inte så jätte sugen på att prova den med bacon smak.



Fell in love, they were hard to recist.

Kommentarer
Alma

Åå vad härligt! Assnygga skooor

POSTAT 2011-09-30 KLOCKAN 00:31:50
BLOGG: http://alittlebit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback