Spring Break

Igår kom vi hem från en 14 timmars lång biltur från Connecticut så man var skapligt trött efter det! New York var självklart höjdpunkten under resan så här kommer lite bilder från veckan på östkusten!

För att komma till Connecticut körde vi först igenom Ohio, Pennsylvania, New York och Massachusetts. Man kunde verkligen känna att USAs östkust var mer likt Europa än va Michigan är, så man kände sig hemma på något sett. Folk betedde sig på samma sätt och maten var dunder! JAG ÅT LAX IGEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 7 MÅNADER. Det är vad jag kallar lycka. Hur gott som helst! Riktig lax var det också, från Norge.
Under de första dagarna var mina värdsyskon Katie och Emily hos deras pappa som bor i Rhode Island så jag och min värdmamma Kori åkte runt och kollade på hus (eftersom dom flyttar till Connecticut efter jag har åkt hem), shoppade och hälsade på familj. Alla var så himla trevliga och var väldigt nyfikna på mig och om Sverige. Dom ville verkligen att jag skulle komma tillbaka någon gång med familjen och hälsa på. Även en annan kompis av familjen som var över på påsklunch erbjöd sig att vi kunde bo i hennes hus om vi ska till Boston eftersom hon bor väldigt nära Boston! Härligt!
Grand Central
Trump Tower @ 5th Ave
Tha family
Central Park
Ground Zero Memorial
Utsikten över Manhattan från The Empire State Building
Times Square
M&M's World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback