It all started with The Big Bang

Sitter i soffan och myser framför nya Big Bang Theory. Sen har Glee säsongs premiär igen. Bra kväll.

Mycket snack om homecoming i skolan idag, tror jag vet vilka jag kommer att rösta på. Vi satt och kollade igenom en katalog med tiaror och kronor för the homecoming king and queen. Fanns mycket fint.

Snöade hur mycket som helst idag så alla basketball games blev inställda idag på skolan, för att det var för farligt att köra på vägen... Skulle aldrig hända där hemma, lite snö stoppar inte oss! Because we're real VIKINGS!

Fick ett paket i posten av min kära mor idag när jag kom hem, Marabou Choklad!! Alltid lika uppskattat, så nu vet alla det hehe.. Min värdsyrra var i extas, hon dyrkar svensk choklad. Nu skulle sett henne, hon sprang runt i hela huset för att hon var så lycklig att hon hade fått svensk choklad!

Nya bikinis från Victoria's Secret till Hawaii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback