217 days in America, 61 more to go...

Vi skulle egentligen haft tävling idag med Track laget men det blev inställd pga för stark vind! Jag blev helt överlycklig när jag hörde det!! Jag skulle ha behövt att springa 2 miles vilket är 8 varv runt banan (400mx8), snacka om lycklig tjej just nu! Åh va underbart att jag slapp springa skulle aldrig ha pallat det, neveeer. Det har blivit lite kyligare här igen, 10 grader idag. Burr! Snälla värmen kom tillbaka!

Hittade en långklänning till prom i helgen, den är GUL med sparkles! Jag som alltid har älskat gult hihi, äntligen får jag ha den färgen på min klänning. Fick min biljett idag också som jag inte ens behövde betala själv, generös dejt man har!

Tidigt på fredag morgon runt 4am åker vi till the East Coast, det ska bli så himla roligt! Vi kommer att vara där i lite drygt en vecka och då ska vi bland annat till The Big Apple, NEW YORK! Jag har längtat såååå länge på det här. Kommer ihåg när jag pratade med min värdmamma i telefon för första gången i Augusti, tre dagar innan jag åkte till USA, och hon berättade att vi skulle åka till the East Coast och New York på Spring Break och nu är det äntligen här! Overkligt.


Kan ni fatta att det var SJU månader sen jag kom hit och att jag bara har TVÅ kvar innan jag kommer hem igen!? Tiden bara flyger iväg och man börjar verkligen inse hur mycket man kommer att sakna allting och alla här i USA.


Me and Jaquie in Hawaii! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback