Hawaii pics - part 1

Nuså har jag tagit mig lite tid till att lägga ut några få av alla bilder jag tog i Hawaii! Det var en helt underbar resa som jag aldrig kommer att glömma. Lätt en av de bästa resorna jag någonsin har varit på, och med sällskap av underbart folk! Närmare bestämmt 99 andra utbytesstudenter från Norge, Sverige, Frankrike, Australien, Danmark, Italien, Tyskland och Finland (Varav 75 st var från Norgen!). Det bara kryllade av folk från Norge överallt. Innan man kom dit kände man ingen, förutom Katie då, och när man åkte där ifrån hade man lärt känna hur mycket nytt folk som helst! Ska verkligen försöka ta mig till Oslo i sommar så jag kan träffa min fina Sofia igen!
När man umgås med utbytesstudenter känner man verkligen vilken gemenskap man har och hur lika man är varandra, speciellt vi europeer. Kändes som om man var på semester med sina kompisar, man blev så otroligt tighta med några av dom. Det fick en att längtra hem lite till sina egna kompisar när man blev påmind om hur roligt man har tillsammans när man kan snacka om vad som helst!! EUROPEANS RULE!
Diamon Head Hiking, vi vandrade upp för en vulkan, som inte har varit aktiv på väldigt länge, och utsikten över hela Waikikii var fantastisk!
Jaquie från Australien, Sofia från Norge, jag och Katie!
VÄRLDENS GODASTE SHAVED ICE!
Pearl Harbor



USS Arizona Memorial

Australien, Sverige, Frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback