Ett orförglömligt år!

Har verkligen börjat insett nu att året fått sitt slut, blandade känslor helt klart. Jag vill hem men det innebär ju att lämna USA som har varit mitt hem i 9 månader nu. Kommer helt klart att bli annorlunda att komma tillbaka igen. Fast på ett bra sett såklart men jag vet redan hur mycket jag kommer att sakna det här landet, även fast Sverige är himlans bra alltså
Ni som funderar eller tvekar på om ni ska åka eller inte, säger bara en sak: ÅÅÅÅK!! Det går inte att förklara med ord hur glad jag är över att jag bestämde mig för att åka hit, bästa beslutet jag någonsin har gjort no doubt. Så ni som har chansen att åka har verkligen ert livs upplevelse framför er så våga ta steget och var med om ett helt otroligt och oförglömligt år. Trust me, it's worth it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback