I hate goodbyes

Att lämna allting här borta i USA kommer att bli så mycket svårare än vad jag trodde det skulle bli. I vintras kände jag mig ganska färdig här borta och ville hem, men våren har varit hur rolig som helst med alla resor och track. Jag har lärt känna så himla många nya människor och kommit många väldigt nära också. Kan inte fatta att jag åker hem om 5 ynka dagar. Det är ingenting. Kommer att sakna lilla McBain med alla underbara människor jag har träffat. Hatar att säga hejdå, och vissa kommer jag ju aldrig mer att se. Personer som jag har sett varje dag nu i nio månader kommer jag aldrig mer träffa i hela mitt liv. Det känns lite overkligt. När jag lämnade Sverige visste jag ju att jag skulle komma hem igen och träffa alla efter utbytesåret men det här är annorlunda. 5 dagar är ingenting........ Börjat få lite panik nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback