Kommande veckan!

Helgen har varit super mysig med Isabelle, alltid lika roligt!

Man känner verkligen hur nära hemresan är nu, min värdmamma har tagit ledigt från jobbet dagen jag åker och jag tror även Isabelle kommer att komma till flygplatsen för att säga hejdå! Usch det kommer att bli svårt. Men jag kommer ju hem till er alla där hemma! På söndag ska jag köpa en extra resväska så får vi se om jag får plats med allting hehe...!

Galen, men rolig vecka igen: Track tävling tisdag, onsdag och fredag. Highlighter's show (skulle kunna jämföra dom med en glee klubb typ) på torsdag, och tidigt på lördag morgon åker vi upp till Mackinaw Island och stannar där tills söndag, ser jätte fint ut! Kolla upp det på google så kan ni se bilder. Min värdmamma ville göra något speciellt innan jag åker hem igen så det ska bli riktigt roligt!

Skolan går bra just nu, vi håller på med ett fördjupningsarbete på Senior English som handlar om conspiracy theories och dyl. Jag ska skriva om Easter Island, intressant! Har alltid gillat sånna grejer, ville egentligen skriva om Area 51 men en kille hann välja det före mig... Uppsats på fem sidor som ska vara klart om två veckor, förra året var man tydligen tvungen att skriva 15 sidor!! Men hon kortade ner det i år som tur var.. Spanskan är väldigt enkel här. Tror både att det beror på att nivån är lägre här i USA, och sen liknar det ju franskan och italienskan som jag läst innan. Språken är uppbyggda på samma sätt så det hjälper en hel del! Det sorgliga är ju också att halva vår klass kommer att på F i kursen, dom är så himla lata...

Bild på delar av Senior klassen från Senior Trip i Washington DC!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback