Nara nu!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev har, sa en liten uppdatering pa vad som hander nu.

Hela forra veckan var det bara track som gallde, tavling pa mandag, torsdag och fredag. Sen pa lordagen akte vi till Mackinaw island vilket var riktigt mysigt! Lite kallt bara men det var soligt hela tiden sa det var skont att slippa regn iallafall!




Pa sondagen akte jag och Katie, som antligen har fatt sitt korkort, till Walmart och kopte en resvaska till mig! Sa nu ska jag snart borja klura pa hur jag ska packa allting... Det kommer nog ta sin tid hehe!

Imorgon ar det Senior Skip Day vilket betydet att alla Seniors pa skolan stannar hemma, mycket bra ide. Sa imorgon ska jag sova lange och sedan skriva pa min engelska essay. Maste anda till skolan vid 3 eftersom vi har track practice.

En och en halv vecka kvar i skolan nu, helt sjukt!! Nasta vecka blir det exams pa fredagen och vi kommer att ha graduation walking practice nagra ganger ocksa. Aaah det ska bli sa himla roligt att fa vara med om en graduation med cap och gown och allt! Graduation ar det 25 maj och jag aker hem tre dagar efer, snart ar jag hemma igeeeeeeen!!!

Kommentarer
Morfar

Hej Julia!!! Det är nära nu,välkommen hem önskamorf

POSTAT 2012-05-09 KLOCKAN 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback