Senaste dagarna!

Onsdag: Vi hade var forsta Senior Marching Prsctice i skolan dar dom bestammde hur vi skulle ga till musiken och vilken ordning och sa.

Torsdag: Dax for andra Marching Practice och idag tog vi aven kort med en skolchef, tror vi far dom korten tillsammans med vara dipmomas pa graduation day! Efter det hade vi Senior cookout vilket ar att alla seniors tar med mat eller dessert som man ater tillsammans sa det betyder alltsa attt vi slapp skolan hela forsta halvan av dagen! Vi hade jatteroligt ochen fotograf kom aven och tog bilder pa the class of 2012 till tidningen.

Sen vid 6 akte jag, Katie, Smitty och Matt till wing night! 36 cent/wing, helt sjukt billigt!

Efter det var det vidare till Senior campout dar alla seniors campar ute dagen innan last day of school, hur roligt som helst! somnade runt 3.30 och sen upp igen vid 6 sa alla var lagom slitna pa fredagen!

Fredag: LAST DAY OF SCHOOL! Spenderades in the senior hallway hela dagen dar vi satt och lyssnade pa musik, kakade gott, kollade pa senior slideshow och bara umgicks en sista gang. Nar klockan rigde stallde sig alla upp och kramade alla goodbye och folk grat sa det var lite sorgligt.. Kan inte fatta att skolan ar over nu och att graduation pa fredag kommer att bli sista gangen jag kommer att se manga for sista gangen. Sa det var lite deppigt den dagen nar man kom hem..

Klockan 5 kom min area rep Rhonda och hamtade up mig eftersom vi skulle aka och campa over helgen med andra utbytesstudenter, jag var inte jatte taggad att campa igen precis men jag fick ju traffa isabelle sa jag akte anda. Vi paddlade kayak och resten av tden lag vi mest och solade vid poolen i den 30 gradiga varmen, underbart! Kanndes som om man var i Grekland eller natt och inte Michigan!



Sondag: Kom hem igen vid 1 och da hade jag en timme pa mig igen att duscha och gora mig iordning infor var Baccalaureate i skolan. Baccalaureate ar som en church service da man har sin cap and gown pa sig och en pastor holl tal och onskade lycka till i framtiden. Det var klart pa en halvtimme sa det var skont att det inte var langre! Men man holl pa att do av varmeslag i vara gowns eftersom det kokade utomhus... Men det var roligt iaf och nu ar man annu mer taggad infor graduation pa fredag!!



Sen nar vi var klara och hade bytt om hade Matt kopt en grej till mig som han gav mig, en 50 quarter state map som man kan satta in alla 50 us quarters i! Jag hade berattat for honom forr att jag ville ha en san och att jag inte visste vat man kunde kopa en sa han hade fixat en till mig! Sooo sweet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback