Hade track meet i onsdags, gick sadar. Sprang 15 sekunder snabbare an forra tavlingen sa hellre det! I helgen akter jag upp till Traverse City och Isabelle, har inte sett henne pa hur lange som helst sa det ska bli sa himla roligt och det har blir kanske sista gangen jag hinner se henne innan jag aker hem till Sverige igen.. :( Tur att Tyskland och Sverige ligger sa pass nara varandra!

Bara tre veckor kvar i skolan nuuuu!!

Haha sorgligaste bilden, men så sant!

Här är mina två favorit bilder från prom. Helt underbara minnen med fantastiska människor!

I lordags var det alltsa prom pa kvallen, vi akte in till Cadillac pa morgonen och fixade naglarna och solade. Sen hem och fixa haret och smink. Kori fixade mitt har och jag blev riktigt nojd! Vid kvart i 5 kom min dejt och hamtade upp mig for att aka till Katie's killes hus och att ta massor med bilder. Sedan vid halv sju vidare till restaurangen dar vi skulle vara hela kvallen. Middag, tal, Senior Slide show, crowning King and Queen och sen till sist dans. Hade en riktigt rolig kvall som jag aldrig kommer att glomma!

PHILADELPHIA:
'
WASHINGTON DC:
Nationals Baseball Game

Igår 8am kom vi hem från Washington DC, sov en av de 14 timmar på bussen tillbaka så när jag kom hem igen somnade jag direkt i min egna sköna säng och vaknade igen vid fyra på eftermiddagen! Vi har haft det så himla roligt dom dagarna vi har varit på Senior Trip och man har kommit så himla många nära nu, man börjar få lite panik över att åka här ifrån. Missförstå mig rätt, jag saknar Sverige och alla där hemma men har insett hur mycket jag kommer att sakna USA när jag åker hem. Man har liksom vant sig med allting här borta nu och jag gillar det verkligen. Och det är så många jag aldrig kommer att träffa igen. Kommer att bli sorgligt sista dagen i skolan! 5 veckor kvar, herregud vart har mitt år tagit vägen!? Ångrar inte en sekund att jag åkte hit, lätt bästa beslutet jag någonsin har tagit!!!

Ikväll är det prom, taggaaad! Jag och Katie åker till min dates house innan middagen och tar kort och sen vidare. Massor med kort från DC och prom kommer någon gång nästa vecka.

Här är en bild på mig och Maria när vi var på Baseball Game i DC!

Tänkte slänga iväg ett litet inlägg nu när vi ändå är på bussen igen på väg till Delaware och hotellet. Kom till Philadelphia vid 10 idag, gick på Hershey's Chocolate World, independence Hall, fick en tour och såg vart dom skrev på The Declaration of Independence, gick runt där dom filmade National Treasure filmen (as coolt eftersom jag älskar dom filmerna haha!), åkte horse carriage riding runt downtown Philadelphia, tog en tur runt Jersey Shore (Såg tyvärr varken Snooki eller Pauly D...). Det har varit 30 grader hela dagen och vi måste ha långa byxor på oss..... Inga shorts så det är en rätt så svettig buss just nu måste jag säga hehe.

På andra sidan är platsen där Nicolas Cage hittar glasögonen i filmen!!!

Klockan är just nu 5.12 på morgonen och vi sitter i bussen på väg till Senior Trip. Tror jag har lyckats sova en timme iallafall men det är allt. Så otroligt obekvämt och kallt på bussen men snart är det stopp för frukost tror jag så då blir det skönt att sträcka på benen! Här är en bild på allting vi ska göra under veckan, vet inte om det är för smått att se men lite borde man kunna se vad det står! ;)

Just nu händer det väldig mycket saker!

På fredag har vi track meet i Cadillac och kommer inte att komma hem för ens vid midnatt.

Sen på lördags morgonen följer jag med Katie och Emily till deras farmor och farfar på en babyshower, efter det åka och kolla efter en prom dress till Katie och då ska jag även försöka hitta det sista jag behöver för prom.

På söndag går vi till kyrkan på morgonen och kommer hem igen runt tre någon gång. Sen kl. 6 går bussen från skolan till Washington DC och Senior Trip.

Jag vet inte när jag ska hinna packa... Blir nog lite imorgon kväll om jag orkar och sen resten på söndag.

Jag kommer att vara på Senior Trip tills fredag morgon, sen på fredag kvällen har vi ännu ett track meet... Vilket betyder att vi kommer att komma hem sent på natten igen.

På lördag morgon måste vi upp tidigt eftersom vi ska upp till Traverse City och fixa naglar+hår osv. inför prom som börjar 6 pm samma dag.

Så nästa söndag får jag pusta ut igen!! Är jätte taggad inför Senior Trip men det skulle passat såmycket bättre om det inte krockade med prom så alla var tvungna att ha allt klart flera veckor i förväg! Men det ska bli kul, jag gillar att ha fullspäckat schema, fast kanske inte så man inte ens hinner komma hem mellan alla saker, menmen! Det ska nog gå ihop sig det här. Så jag kommer nog inte att skriva här på bloggen tills efter prom, men då kommer det massor med bilder! Kanske laddar upp någon bild eller så också under resan om jag har tid!

Efter prom kommer det att vara 5 korta veckor kvar innan jag kommer hem, jag längtar så mycket!!!

Igår kom vi hem från en 14 timmars lång biltur från Connecticut så man var skapligt trött efter det! New York var självklart höjdpunkten under resan så här kommer lite bilder från veckan på östkusten!

För att komma till Connecticut körde vi först igenom Ohio, Pennsylvania, New York och Massachusetts. Man kunde verkligen känna att USAs östkust var mer likt Europa än va Michigan är, så man kände sig hemma på något sett. Folk betedde sig på samma sätt och maten var dunder! JAG ÅT LAX IGEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 7 MÅNADER. Det är vad jag kallar lycka. Hur gott som helst! Riktig lax var det också, från Norge.
Under de första dagarna var mina värdsyskon Katie och Emily hos deras pappa som bor i Rhode Island så jag och min värdmamma Kori åkte runt och kollade på hus (eftersom dom flyttar till Connecticut efter jag har åkt hem), shoppade och hälsade på familj. Alla var så himla trevliga och var väldigt nyfikna på mig och om Sverige. Dom ville verkligen att jag skulle komma tillbaka någon gång med familjen och hälsa på. Även en annan kompis av familjen som var över på påsklunch erbjöd sig att vi kunde bo i hennes hus om vi ska till Boston eftersom hon bor väldigt nära Boston! Härligt!
Grand Central
Times Square
M&M's World

New York was amazing!!

Imorgon tidigt drar vi iväg till NEW YORK CITY!! Vi tar tåget från New Haven till Grand Central vid 7 tiden. Här är en mycket fin bild på mig och min värdmamma Kori för ett par dagar sen haha...

Körde ett april skämt idag på Facebook, det var ett par som skickade meddelanden och frågade om jag var seriös haha...!