Montabella Inv.

Igår sprang vi vår tredje sista tävling i Montabella, vi fick early relaise igen så slutade 1.45 i fredags! Tog ungefär en timme att åka bussen dit och när vi kom fram regnade det, buhu. Kallt var det också så det var liiite kämpigt att ta av sig sin mysiga tröja till shorts och linne typ. Hela den här veckan har coach varit stenhård gällande träningarna, herregud jag har aldrig varit såhär trött efter en skolvecka. Har har fått oss att springa minst 4 miles per dag, och sen massa sprintar upp för backar och så. Då hoppas man ju att det ska ha gått bättre och att man ser skillnad på tävlingen i fredags, och det gjorde det verkligen! Jag sprang på 24.33!! Vilket är 40 sekunder bättre än min bästa tid innan det så nytt PR! Känns underbart att kunna springa in the 24s, det trodde jag aldrig när jag började med Cross Country lol.

Kommentarer
Sofia

Åhh du ger mig skuldkänslor! Men duktig är du iaf!! Va har du för mailadress?? Vill kunna skriva till dig! Maaaassor av pussar <3

POSTAT 2011-10-15 KLOCKAN 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback