Weather

Våra planer för helgen är att åka till Lake City, sol och bad känns som om det var längesen man njöt av! Ska bli skönt, nästa vecka skule det bli lite kallare så det gäller att passa på.

Dom jag träffat här vet nästan ingenting om sverige, jag har förklarat att IKEA och H&M är svenskt. Och ABBA. Och familjen Skarsgård också förstås! Att det är Stellan som är med i Pirates of the Caribbean och Mama Mia the Movie, att hans ena son Alexander "is the hot guy in True Blood". "Oh is he swedish?!"
Det är även en ny film som kommer ut snart som heter Straw Dogs, som Alexander är med i! Den måste ses.

Varje gång man ser något som har med Sverige att göra eller är från Sverige påperkar jag det haha.. Som en av dom första dagarna jag var här spelade dom Robyn på radion, dom visste varken att hon var svensk eller vem hon var så lite fail. Dom vet inte vilka Swedish House Mafia är heller... H&M trodde dom var amerikanskt, IKEA lika så. Jag blir uppmärksam bara något är europeiskt!

När dom frågade vilka länder jag hade varit i och jag sa vilka tyckte dom det var häftigt, ingen av mina värdsystrar har ett pass och min värdmamma har varit i Canada och på några ställen i Sydamerika. Tänk vilken tur vi har som kan ta ett plan i bara några timmar så är vi i ett nytt land!


Kommentarer
Anna

Haha wow! Vilka skillnader mellan dem och dig ^^

POSTAT 2011-09-01 KLOCKAN 08:36:09
BLOGG: http://savie.devote.se
sofia

hej gumman! vad härligt att du har det bra!! och varmt!!? men du, du kanske ska ändra din nedräkning för enligt den som visas på bloggen nu har du inte ens åkt än! ha det super!!! massa pussar

POSTAT 2011-09-01 KLOCKAN 19:02:41
Julia

Hej Sofia!! Ja du har rätt, har inte orkat ta mig in bland alla mallar och tagit bort nedräkningen haha! Men nu är den borta, pussss på dig!!

POSTAT 2011-09-02 KLOCKAN 05:33:01
BLOGG: http://juliajordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback