Lussebullar

Sitter framför tvn och kollar på Saturday Night Live, har precis blivit klar med min English homework. Senior English är sjukt svårt just nu, inte så att jag kommer att faila kursen men vi får minst två nya uppgifter varje dag, så om man inte hinner göra klart eller gör det hemma så blir det dubbelt så mycket dagen efter, dryyygt. Och alla nya vocab words, herregud har aldrig sett dom förut. Men det ordnar sig, lovet imorgon kommer perfekt i tid!

Jag har ett problem, JAG KAN INTE HITTA SAFFRAN NÅGONSTANS! Blev så sugen på lussebullar i helgen men jag kommer ju inte kunna baka dom utan saffran. Har hört att folk har hittat spansk saffran och att det funkar lika bra, men då är ju den stora frågan vart jag kan hitta det!?!

När jag frågade kvinnan i kassan om dom hade saffran så hade hon ingen aning, hon frågade vad jag skulle ha det till. Jag visste inte riktigt vad jag skulle kalla lussebullar på engelska? Saffron buns? Ja hon gav mig en aningen frågande blick men det visade sig iaf att dom inte hade det såklart. Wuäh. Fatta va gott det skulle vara just nu med en varm lussebulle och oboy. OBOY!! Gud va gott det lät, riktiga grejer jämfört med the chocolate milk som vi har i skolan.

Me and Katie this weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback