Two days left!!

Nu var det en stund sen jag skrev sist, i helgen har det varit fullt upp hela tiden!

I lördags åkte vi till Traverse City och jag handlade alla mina julklappar till er där hemma, fick med mig en julklapp till min värdsyster ocksa så har bara några kvar att köpa. Vi åt middag på Chili och kollade Breaking Dawn part 1 på bio, kom hem runt 11. Det tar på krafterna att shoppa hela dagen!

På söndagen åkte vi in till Cadillac for some grocery shopping på Walmart, jag och Katie fixade det medans min värdmamma åkte till en annan affar. Hon hatar grogery shopping sa det fixar vi, kommer bli grymt när Katie har fyllt 16 sa vi kan aka och göra det själva. Vi skulle åkt och köpt christmas tree men det blev inte av... sa det blir nästa helg istället.

När vi var i Traverse så kopte jag en vinterjacka fran JCPenny, insåg senare att den liknade den jag har hemma aldeles for mycket så jag lamnade tillbaka den. Bestallde hem en från Hollister istället som kommer att komma någon gång nasta vecka!

Här en bild på min finfina jacka, äääälskar Hollister.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback