Burlesque

Sitter just nu framför tvn och kollar Burlesque, love that movie! Man kan inte se den för många gånger!

Hade mitt första spanska prov idag tror de gick bra, var ganska enkelt. Allting var abc alternativ så det är stor chans att svara rätt. Har tre prov den här veckan, hemma fick man ha max 2 per vecka! Fast proven här är mindre, och oftast abc frågor så det är okej!

Regnade under hela träningen idag, inte kul alls. Jag frös så sjukt mycket efter, plus att jag glömde min hood tröja så det blev till att traska hem i regnet i t-shirt. Mysigt. När jag kom hem kröp jag ner i min säng under täcket och drack varm choklad medan jag gjorde klart engelska läxan.

Imorgon efter skolan är det Varsity football game och eftersom det är homegame så ska vi gå till skolan och kolla! Andra matchen jag kommer gå på, ska försöka ta några bilder också! Sen blir det upp tidigt på lördag, 5.00 närmare bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback