Home again

Igår 8am kom vi hem från Washington DC, sov en av de 14 timmar på bussen tillbaka så när jag kom hem igen somnade jag direkt i min egna sköna säng och vaknade igen vid fyra på eftermiddagen! Vi har haft det så himla roligt dom dagarna vi har varit på Senior Trip och man har kommit så himla många nära nu, man börjar få lite panik över att åka här ifrån. Missförstå mig rätt, jag saknar Sverige och alla där hemma men har insett hur mycket jag kommer att sakna USA när jag åker hem. Man har liksom vant sig med allting här borta nu och jag gillar det verkligen. Och det är så många jag aldrig kommer att träffa igen. Kommer att bli sorgligt sista dagen i skolan! 5 veckor kvar, herregud vart har mitt år tagit vägen!? Ångrar inte en sekund att jag åkte hit, lätt bästa beslutet jag någonsin har tagit!!!

Ikväll är det prom, taggaaad! Jag och Katie åker till min dates house innan middagen och tar kort och sen vidare. Massor med kort från DC och prom kommer någon gång nästa vecka.

Här är en bild på mig och Maria när vi var på Baseball Game i DC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback