Stressigt värre!

Just nu händer det väldig mycket saker!

På fredag har vi track meet i Cadillac och kommer inte att komma hem för ens vid midnatt.

Sen på lördags morgonen följer jag med Katie och Emily till deras farmor och farfar på en babyshower, efter det åka och kolla efter en prom dress till Katie och då ska jag även försöka hitta det sista jag behöver för prom.

På söndag går vi till kyrkan på morgonen och kommer hem igen runt tre någon gång. Sen kl. 6 går bussen från skolan till Washington DC och Senior Trip.

Jag vet inte när jag ska hinna packa... Blir nog lite imorgon kväll om jag orkar och sen resten på söndag.

Jag kommer att vara på Senior Trip tills fredag morgon, sen på fredag kvällen har vi ännu ett track meet... Vilket betyder att vi kommer att komma hem sent på natten igen.

På lördag morgon måste vi upp tidigt eftersom vi ska upp till Traverse City och fixa naglar+hår osv. inför prom som börjar 6 pm samma dag.

Så nästa söndag får jag pusta ut igen!! Är jätte taggad inför Senior Trip men det skulle passat såmycket bättre om det inte krockade med prom så alla var tvungna att ha allt klart flera veckor i förväg! Men det ska bli kul, jag gillar att ha fullspäckat schema, fast kanske inte så man inte ens hinner komma hem mellan alla saker, menmen! Det ska nog gå ihop sig det här. Så jag kommer nog inte att skriva här på bloggen tills efter prom, men då kommer det massor med bilder! Kanske laddar upp någon bild eller så också under resan om jag har tid!

Efter prom kommer det att vara 5 korta veckor kvar innan jag kommer hem, jag längtar så mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback