Han har inte alla kinseser i fabriken

Sitter på mitt rum och ska snart sova, känns ändå bra att vara tillbaka i skolan igen. Träffa alla igen och få in rutiner. Älskar att ha rutiner! Inte så att jag inte gillar att ha lov men gillar att ha koll på vad som händer, tider och så.

I helgen åker jag till Isabelle igen, hela hennes familj ska vara borta hela helgen så vi har huset för oss själva, vi får se vad vi hittar på. Jag röstar på skräckfilm, der var alldeles för längesen!

På söndag kommer värdfamiljen och hämtar upp mig någon gång vid lunch, efter det åker vi in till Traverse City och ska shoppa presenter till Katie because it's her sweet 16 next Friday (vilket betyder körkort för henne, för mig betyder det en till chaufför! Yeees)! När vi är klara med presenterna ska vi åka och fira min födelsedag ute på restaurang eftersom vi aldrig hann ha någon födelsedags middag när jag fyllde år. Vi ska äta på Red Lobster! Ni hör ju bara på namnet; SKALDJUR!!! Längtar riktigt mycket, kommer att bli underbart gott!

GRATTIS SVERIGE TILL JVM GULDET! NU KAN MAN SKRYTA I SKOLAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback