Monday

I fredags hade jag min första snowday! Satt hemma och gjorde ingenting eftersom jag inte hade någonting att plugga, det hade jag tänkt att ta med hem på fredagen. Fail.

Skolan gick snabbt idag, alla förbereder sig inför exams på torsdag och fredag. Så nu har jag plötsligt massor att plugga! Jag tror att Senior English kommer att bli den svåraste klassen, vi måste skriva saker om alla böcker vi har läst hittills, massa vocab words och annat som att skriva uppsatser och så som man inte kan förbereda sig inför. Jag har iaf tröttnat helt på skolmaten nu hehe, så har börjat tagit med mig egen mat lite då och då! Inte varje dag men typ dagar då det är pizza eller hamburgare, och så ta jag med vatten också! Åh jag föredrar verkligen vatten före chocolate milk! ;)

Såg nyss att det var någon ryttare som hade vunnit jerringpriset, whaaat!? Har aldrig hört talas om namnet haha. Ge det till någon fotbolls spelare istället eller nått.

Jag har helt glömt bort att visa er vad jag fick i födelsedagspresent utav tjejerna i 8th hour, World History klassen! Så gulligt av dom, vi tog alla en bild tillsammans och sen gav dom mig en gosig filt med bilden på! Så jag kan ta hem den sen!! Ni kan inte ana hur glad jag blev när jag öppnade paketet! :D

Från vänster: Maria, Sam, Hanna, TK och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback