Red Lobster

Helgen har varit lyckad, på lördag morgon fick jag skjuts av Kori till Isabelles hus där jag spenderade hela dagen och kvällen med henne och hennes kompis Katie! På söndag morgon kom Rhonda över (min och Isabelles area rep.) för att fylla i några papper inför Hawaii.

Vid 12 kom Kori, Katie och Emily och hämtade upp mig och vi åkte sen in till Traverse City mall och strosade runt där, så nu har jag min present klar till Katie!

I 18-års present fick jag från mamma och pappa pengar att spendera på en restaurang där vi kunde fira mig, så jag valde Red Lobster och det var exakt om inte ännu godare än vad jag hade tänkt mig! Det var underbart att äta skaldjur igen. Och medans jag var på toaletten så hade Kori pratat med servitrisen om att jag hade fyllt år så precis innan vi skulle gå där ifrån kommer 10 personer från personalen fram med en chokladkaka med ett ljus i och sjunger för mig, wiho free dessert!



Crablegs, lobster, shrimps.

YUM.

Provade lite olika homecoming dresses, men hittade ingen som var perfekt. Här är iaf en av alla jag provade.

Kommentarer
Alma

Den var jättefin! :)

POSTAT 2012-01-10 KLOCKAN 01:37:44
Fanny

Hej!

Mitt namn är Fanny Markstedt. Jag är för nuvarande utbytesstudent i NZ. Jag skriver som projektarbete en bok om livet som utbytesstudent. Boken kommer att ha ett inslag som heter ”studenter berättar” där studenter i olika länder svarar på ett par frågor och eventuellt finns med på en bild. Jag undrar om du kunde tänka dig att ställa upp och svara på ett par frågor? Kan du tänka dig detta, skicka ett mejl till [email protected] så återkommer jag framöver.

Skulle du kunna ställa upp skulle det vara till stor hjälp för mitt projekt!

Med vänliga hälsningar Fanny

POSTAT 2012-01-10 KLOCKAN 03:56:45
BLOGG: http://fannynz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback