Snowstorm

Snart är skolveckan slut, nästa vecka är det final exams som gäller! Det är 1st semester som är slut så då har man prov i alla ämnen på allting man har lärt sig hittills på första delen av skolåret.... Inte kul, så det blir till att plugga hela helgen.

Det är minst fem personer i skolan som har sagt till mig denna vecka att jag har fin handstil. JAG!! Fin handstil!! Hahaha, det trodde ni inte va? Speciellt inte Cissa och Carro!? Wihoo, inte för att jag har tänkt på om den har ändrats eller inte, men förr hade jag ju samma handstil som en kille lol. Men vem vet, när jag kommer hem kanske jag skriver lika fint som er Carro och Cissa! Hehe :D

Just nu är det snöstorm här, så vi håller tummarna på snowday imorgon!

Kommentarer
cecilia

hahhahahha gratttis hjärtat :D <3

POSTAT 2012-01-30 KLOCKAN 22:17:30
BLOGG: http://cecilia.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback