Snowday, gym & IKEA

Igår hade vi snowday, så vaknade upp vid 6.30 och kollade på tvn där det stod att vår skola var stängd! Så jag gick tillbaka till min säng och somnade om, mycket skönt. På eftermiddagen följde jag med Maria till gymmet i Cadillac. Det kändes hur bra som helst att vara på ett gym igen, 6 månader sist. Riktigt roligt var det! Sen åkte vi hem till henne och käkade och det slutade med att jag sov över där.

Vi är lediga på fredag och i helgen ska jag ner på en Exchange Student träff i Detroit området. Ska bli så himla roligt att träffa Isabelle och alla andra igen!

Bilderna från Hawaii kommer ut på bloggen snart, tog 600 så måste välja ut några av dom! Ni som har mig på Facebook kan kolla på dom där.

Efter att min värdmamma hade hämtat oss från flygplatsen förra veckan åkte vi till IKEA i Detroit!! Man kände sig verkligen som hemma, köpte massor med goda saker, köttbullar, potatismos, gräddsås, kläckebröd, grovtbröd, hallonsylt, ballerina kakor mm. Är nog mest lycklig över bröder, dom har ju inte hårt bröd här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback