Track season!

I måndags började track säsongen, track är alltså friidrott och jag har inte bestämt mig än vad jag ska göra. Blir troligtvis middle distance vilket är 600m och 400m. Första träningen var ganska lugn men jag dog nästan idag, herregud vilken träningsverk jag kommer att ha imorgon. Vi sprang 600mx2 och sen 400mx2. Det låter kanske inte som så mycket men man skulle springa så bra man kunde medan vår coach tog tid... Kul. Nää inte alls. MEN jag vet att dom första veckorna kommer att bli dom jobbigaste så jag ska hålla ut, det är precis så det var med Cross Countryn och man kände verkligen skillnad efter ett tag så hoppas på att det är värt det!

Idag spelar vårt tjej lag i basket en match mot GAYLORD... Bara jag som tycker att det är roligt här.

Imorgon ska det bli 24 grader, trevligt värre!

Igår fick vi våra inbjudningar till prom också, riktigt taggad! Blev även utfrågad av en kille i skolan om jag ville gå med honom så det blir nog roligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback