Träningsvärk

24 grader idag igen, och så 8 km på det på träningen idag! Sitter i sängen och försöker stretcha så gott det går men det tar emot lite... Men det känns ju bra att vara igång igen med träningen igen efter tre månaders uppehåll. Tror jag ska prova på längdhopp också någon gång nästa vecka, vi får se hur det går. Sen vill dom att jag ska köra stavhopp också hahaaaaa. Kommer inte hända meeen jag har lovat att testa så det ska bli interessant..!
Hade ett prov i World History idag som var ganska så enkelt eftersom vi får ha alla våra papper och anteckningar på provet... Lite konstigt hur min lärare lägger upp proven, men det är skönt med enkla prov. Och om det är någon i klassen som får 100% så får resten i klassen 10p extra på provet så man får ännu bättre betyg, lite sjukt va?
Annars rullade dagen på som vanligt. Vädret var så himla skönt idag så vi satt ute hela lunchen och bara njöt. Engelskan börjar bli riktigt svår nu, högre nivå på grejerna vi gör och minst en ny uppgift/essay att göra varenda dag. På General Bussines lektionen idag kom vi in på saker som var från Sverige. Många visste inte ens vad Skype, H&M eller IKEA var för något......... SUCK haha. Och så var det några som föredrog Pandora framför Spotify!? Vad är det för snack liksom.
Dagens cravings: färskpotatis med flingsalt, vet inte riktigt varför men efter att ha tagit en bit av pizzan som vi åt till middag så kände jag att man hellre ville ha något annat. Färskpotatis med smält smöööör, fatta va gott.
Nu börjar man längta hem lite till Sverige faktiskt, har inte varit något som helst problem innan men nu så har hemlängtan börjat komma. Inte så att jag skulle vilja avbryta året och dra hem nu men att få träffa familjen och alla kompisar igen och svenska sommar. Åå det ska bli så roligt att komma hem igen! Hem till fina underbara Sverige!!
Nej nu ska jag plugga lite spanska vocab som vi har i läxa tills imorgon..
Bild på mina fina rumskamrater i Hawaii! Jacqui från Australien, Sverige, Katie från USA, Sofia från Norge!

Kommentarer
Amanda

Ååh längtar så mycket tills du kommer hem igen!! <3 miss u like craazzzyy

POSTAT 2012-03-18 KLOCKAN 08:33:57
Julia

Ååå jag längtar också!! <3

POSTAT 2012-03-27 KLOCKAN 00:44:19
BLOGG: http://juliajordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback